you cry until you laugh

hej jag är sju år och gör peace-tecknet på tre bilder i rad. fml. men det blev så fucking ljust annars. ja ja. fmfl.
igår inveg (invigde?) jag jönköpings nya kulturhus spira, det var så fucking kallt att jag grät.
minusgrader. minusgrader i baddräkt! hähä fast i jönköpings posten stod det att vi var hjältar.
stod typ två meter i från ola salo. bästa i livet. är besatt av jesus christ superstar så min lycka var gjord.
idaaaag är det PB-dagen så jag har skola även idag, hurra.
och sen ska jag dansa på spira banketten.
så jobbigt och kallt men rätt värt och kul. och vi får ju träffa unga fuse,
vilket gör det hela lite bättre. hej och hå. puss och då.
nu går jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0