and I told to to be kind

efter att ha dansat i tio timmar har jag sån träningsvärk att jag inte orkar röra mig. överhuvudtaget. nästan.
hittade mitt pass i papperskorgen och är rätt nöjd med det. började gråta av lycka. ville helst inte blir avslängd
från tåget pågrund av att jag inte hade mitt pass. nu (läs: om 1h30 min) åker jag till malmö. fett. fetast.
vet inte vad det är med malmö men jag älskar det så jävla mycket. mest av allt vill jag inte börja skolan på
måndag, samt att clara kommer hem. orkar inte vara i skolan utan henne. jo. men ändå. ni vet hur det är. tur
att min klass är fin och sånt där iallafall. äh nu ska jag köpa godis och sådant. förtjänar fan det. och borde kanske
packa. hehe. nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0