1234

åh vet inte om jag sa det, men i lördags när vi dansade vid ingången till spiras bankett, så fick vi sedan komma in på baketten.
unga fuse, ola salo (!!!!!!!!!!!!jag grät hehe!!!!!!), perelli, özz nujen och massa andra sjukt duktiga människor. jag var i exstas. ja.
sen så var jag ju så otroligt arg i onsdags hehe, men allt ordnade sig. jag fick se världens bästa fuseare dansa och sen, dagen efter,
gick provet galant, so es war keine problemmm. Idag ska jag på någon slags speling med fina vänner och sen imorgon ska jag på
tabasco och på söndag har jag muskal workshop hela dagen. behöver en paus. har så mycket att göra som jag inte hinner med.
måste plugga måste städa måste träffa mina vänner måste lära mig alla danserna; särskilt nu eftersom kullbergbaletten och andra
proffsdansare kommer och kollar på oss lördagen v.48, vid dans i juletid. dör. tror även att unga fuse kommer. bäst. haha åh. är så besatt.
bättre lycka nästa sång lyssna hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0