take me away from here

fml jag vill dö. jag hinner inte plugga tills imorgon för jag måste på någon dansföreställning för att jag är rädd för att tacka fucking nej
ÄAHHHHHH är så jävla arg och frustrerad och äckelbitter just. har världens sämsta dag. och världens sämsta fucking mat-dag.
har ätit sex bullar. hörde ni? SEX JÄVLA BULLAR?!?!? orkar inte har gått pp i vikt och bara jäser som en jävla deg och det enda
jag gör om dagarna är äta plugga (försöka iallfall) dansa äta äta äta på oregelbundna tider och massa fucking äckel mat och nu
spyr jag på mitt liv. varenda jääävla lilla smågrej som händer nu får mig att koka över. spyspyspy på allt. fml fml fml. så jääävla bitter är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0