så kom an

var på en fin spelning med fina människor igår. det var fett. sen åkte vi till någon fest på ekhagen med killarna i band nr. 2. det var ganska...konstigt. ganska skumt.
men det blev rätt fint i slutet ändå. alla var snällisar. toppenkväll i vilket fall som helst. men idag suger livet och jag orkar ingenting. ska nog på ett litet kalas sen.
bara för att och allt sådant där. vet inte vad jag vill. vet dock vad jag borde; pluggapluggaplugga. men så kul ska vi inte ha det, visst?
och bara för att vara lite random, lite äkta; tio saker du inte visste om mig:
1. jag tänker konstant på vad människor tänker om mig
2. jag anser att alla andra är så mycket bättre än mig. på allt
3. jag tål inte kritik
4. jag gråter till skumma saker. känner mig inte så där normal så att säga
5. jag tror att alla ser ner på mig och ogillar mig
6. jag håller mig utanför grupper och sen skyller jag på att gruppen stänger ute mig
7. jag är så rädd för att vara ensam för alltid
8. jag vet överhuvudtaget inte vad jag vill göra med mitt liv
9. dock så vill jag mest av allt i hela världen gå ner i vikt och bli vacker. överjordiskt vacker.
10. jag är så rädd för folks närhet att jag spelar ball och blundar.

Kommentarer
Postat av: eeeee

urläcker bild! snygg som satan.

ps. blir så ledsen när du skriver sådär det skär i mitt modeliga hjärta

2011-11-20 @ 21:31:00
URL: http://citrongras.blogg.se/
Postat av: MY

oh REBECCA. Du får faktiskt inte säga så här om dig själv. JAG FÅR ONT när du skriver så. Skriv inte så. Visst, alla tvivlar på sig själva. Jag med, hon med, och han med. Det är bara naturen som spelar oss ett spratt och egentligen är alla så himla vackra. Och DU är överjordiskt vacker.

2011-11-24 @ 17:24:33
URL: http://www.mwhys.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0