act like you ain't looking


gick upp ein bisschen zu tigigt. ska inte åka förän om en och en halv timme hej och hå orkar inte vänta.
det är måndag morgon och jag vill spy på det faktum att jag har en hel jävla skolvecka framför mig.
ähh iofs har vi studiedag imorgon men ändå, vet precis hru den kommer se ut: städa städa plugga städa plugga.
fml. plus att jag har tre och en halv timmes balett+repetoar tid idag och det gör lite ont i mitt hjärta.
ska byta kläder eller något. nått måste jag ju hitta på i alla fall.
åh just det, tyckte att det var superhärligt att jag skrev en massiv historiauppsats igår och sen klickar ner utan att spara - fml. fan vad jag grät haha. så dålig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0