glow like cats in the dark

melody club är bäst och jag bara dansar dansar dansar. var på dansföreställning idag som var tokig men bra men tokig.
blandat är bäst. malmö var bäst och jag gick vilse i parker och var på les miserables på operan och dog för det var himmelriket
på jorden och mitt sinne bara öppnade sig och tog in allt allt allt allt och jag grät floder för jag var lycklig vill bli musikalartist hej
och hååååå hade varit fett, inte sant? måste ba lära mig spela teater och sjunga som en gud (och dansa som en apa) sen är jag
redo och sen är det dags. har engelska prov imorgon och glömde böckerna i skolan. jag är smidigaste och smartaste tjejen i stan,
borde ta tag i mitt liv NU NU NU.
och mitt nya liv skulle börjat idag, men likväl åt jag mat. subbasubbasubbasubba hetshets fml

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0