har alltid kunnat lita på min omdömeslöshet

har lov och sådant. gick till charlotta 15.30 i fredags och gick hem 15.30 på söndagen. blev lite fast ba liksom. fast det var fett. var
mest yr virrig vimsig borta osminkad äcklig glad ledsen fnissig och jag har aldrig sett så mycket porr i hela mitt liv. var fett. nej. ätit
fett med mat och bara umgåtts med min bästa vän för utan henne är jag ganska precis exakt ingenting och vi längtar efter emmaboda
och allt som har med livet att göra för just nu irrar vi bara runt i ett mörker av hopplöshet.

men äh vad gör man på ett lov? inte tar det man det lungt iallafall känner jag. idag ska jag dansa från 17.00 - 22.00, likaså imorgon
 + ett kalaaaas på kvällen och på onsdag åker jag och charlotta till malmö och ev. köpenhamn för vi äger. kommer hem på fredag
och måste ta tag i mitt liv. träffa evelina och några andra apor.


Kommentarer
Postat av: köttet

ni är så fina!!

2011-11-01 @ 19:07:30
URL: http://pieceofmeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0