two kinds of happiness

Dag 1 - presentera dig själv
 
mörbultad skadad elak sorglig egoistisk nervös orolig deprimerad ensam känslig ironisk
kaxig skrikig mongo jobbig skrytig skrattig ledsen fumlig tramsig överdriven trasig drömmande
cynisk lättlurad dum trött patetisk ful tjock rädd lögnare pratig negativ

snäll trofast medlidande lyssnig oseriös har inte för höga förväntningar

för att vara jag är som att vara du fast totalt annorlunda. kom in mitt huvud se dig omkring
och du förstår ingenting fattar ingenting för det är så svårt att förklara för en person som inte ser
och inte hör och inte tänker som jag. år och dagar och jag bara drömmer drömmer drömmer för
jag vet inte hur man ska göra annars. inte hur man lever utan skyddsnät. jag vill inte vara kär vill
inte vara här vill inte lyssna och vill inte ta mig tid. men samtidigt vill jag andas din luft och vara
just här och höra allt allt och ta all tid som finns, fånga upp varenda sekund och bara leva i dom.
att vara jag är som att vara du fast annorlunda. det går inte att förklara med ord och frustationen
väller över bara jag tänker på det. ingen kommer någonsin förstå precis vem jag är. inte ens jag själv.
hinner inte tänka hinner inte minnas vilket resulterar i att jag inte hinner leva. vill skriva ner allt jag
tänker men det finns inte ord för mina tankar för jag är så otroligt konstig. tror inte ni förstår.
vet att ni inte förstår. men det är väl så det ska vara. för att vara jag är som att vara du fast annorlunda
och jag vet inte vad jag håller på med.


Kommentarer
Postat av: lizajhnajnsn

hejdär!:D

jag känner att det börjar bli många opersonliga " hej, nu är jag tillbaka" kommentarer.

Och ännu en gång så är jag tillbaka! hehe :$

Jag ska som vanligt göra vad jag kan för att försöka hålla igång livet,skolan & bloggen samtidigt!:)

hoppas mina många, korta/långa avbrott inte skrämt bort dig och att du fortsätter läsa min blogg i vilket fall, jag är ju trots allt jag!;)

kram

2011-10-20 @ 10:37:26
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0