you have friends, but they're all gone

2 - min första fylla

åh. första dagarna efter att jag slutat sjuan. då ni då ni då ni.
hängde med några tjejer från skolan hemma hos mig. dagen innan
hade min bror haft fest där och det stod en drinkmix på köksbordet.
vi drack den + apelsinjuice och trodde att vi var asfulla - tills någon
upptäckte att det inte alls var någon alkohol i. bäst.

men sen fann vi riktig alkohol så att säga, och blev bortare än bortast.
så unga så dumma så tonårsdrömmigt. fast ändå inte. vi mådde dåligt
och alla minnen bara försvann; men dansandes och skrattandes. var kär
och superborta och dessa två dagar var drömmarna man aldrig upplever.
fantasier. securitas. rosa. grannar. allt ba BAM. fiesta. a big house party.
god damn use a condom. bästa låten. fast nu vill vi mest glömma. antar jag.
dom flesta iallafall. drömmadrömmadrömma sig bort och jag undrar hur allt
skulle ha sett ut om vi aldrig blev fulla de där dagarna i tidiga juni 2008 (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0