hur ska jag kunna berätta

jag har vänt och vridit och på något sätt lyckats att förstöra nästan allt som går att förstöra i mitt liv.
är trött, vill gömma mig, försvinna och min hypokondri gör mig sjuk av alla känslor som jag känner.
det har kokat över, bränt fast och nu gör mitt hjärta så ont att jag inte vet vad jag ska ta mig till.
har alltid något att klaga över och jag älskar att mitt självförtroende är så lågt att jag blir patetisk
och jag skäms över allt som jag gör som händer som sker och om jag fick bestämma skulle jag
börja om från början på ett helt annat ställe, men det är omöjligt och om jag hade varit smart
skulle jag försöka att "göra det bästa av situationen" men det ligger inte i min natur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0